close

 

I gave you all you desired All that you needed Boy, I provided
我給你所有你想要的 所有你需要的 男孩,我准許

I let you into my head Into my bed And that's a privilege
你可以親吻我的額 在我的床上 這是一種特權

I had your back at the answers You took the dollars I took the chances
我在盼望你給予的答案 你擁有金錢 我擁有機會

Defended, battled and fought Cuz I thought you really loved me
辯護,宣戰和決鬥 我以為你真的愛我

I don't know where to start or where to stop
我不知道我們從哪裡開始,或停止

No, but I know I am done I've had enough
也許沒有,但我知道我做了 我已經受夠了


So (And you) fall out of my hands
因此,我的手放開了你

Out of my heart And when you hit the ground
離開我的心 當你受到撞擊

You'll be sorry that I'm not around
你感到抱歉,但我依然不會靠近

I will watch you 我會看著你

And you fall out of your mind 但你不在我的心裡

Out of your fantasy When you hit the wall
我會走出你的幻想 當您受到撞擊

Think of me 想起我

I'll be on the top just watching you fall 我將在頂端深望著你


You said that you were the strong one I was the girl And I was the young one
你說你是堅強的人 我只是一個女孩 但我年輕

I kept your feet on the ground My head in the rounds I had you
我一直在你看不見的地方 我卻追隨著你

You told me you were so grateful I was with you And I was so faithful
你告訴我你的感激 我與你在一起 我是如此的單純

Stood by in all that you said And all that you did I loved you
相信所有你說的話 和所有你做的事 那是因為我愛你

I don't know how to act or what to say
我不知道如何採取行動,或說些什麼

But I know I am good I'll be okay
但我知道我會很好的 我會好好的

arrow
arrow
    文章標籤
    music
    全站熱搜

    Who am I? 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()